פח לשירותים
פחים לשירותים

איזה גודל אשפה לשירותים אתה צריך?

אם אתה מחפש פחים לשירותים, ייתכן שאתה תוהה איזה גודל אתה צריך. כדי לעזור לך לבחור, ריכזנו רשימה קצרה של הדגמים הטובים ביותר. המשך לקרוא כדי ללמוד מדוע אתה זקוק לפח אשפה לאמבטיה והיכן למקם אותו בחדר האמבטיה שלך. כמו כן, ראה כיצד לבחור פח אשפה שמתאם עם עיצוב חדר האמבטיה שלך. יש הרבה סגנונות שונים לבחירה.

מה הגודל של פח אשפה לשירותים?

תלוי איפה אתה רוצה לשים את פח האשפה שלך, זה עלול להיות קשה למצוא אחד עם הגודל הנכון. רוב פחי האשפה בחדר האמבטיה נעים בין 1.3 ליטרים ל -2.5 ליטרים. עם זאת, ישנם כמה יוצאים מן הכלל. פחי אשפה קטנים בחדר האמבטיה יכולים להתאים מתחת לכיור או לצד כיור. בדרך כלל, הם בערך שבעה סנטימטרים בקוטר או 7.5 אינץ ' גובה. פחי אשפה קטנים זמינים במגוון צורות וגדלים.

אם יש לך חדר אמבטיה דק, ייתכן שתעדיף פח אשפה מלבני. החלק התחתון של פח אשפה מלבני אינו גבוה כמו הבסיס של פחית סטנדרטית, כך שיהיה נוח יותר למקם אותו בחלל סגור. פחי אשפה קטנים יותר עם מכסים בדרך כלל טובים יותר למצב זה. פחי אשפה אלה כוללים בדרך כלל מנגנון מכסה דוושת רגל המסייע לך לפתוח ולסגור את המכסה. תכונה זו היגיינית ומונעת מכם להתכופף בזמן פתיחה וסגירה של המכסה.

כשאתה קונה פח אשפה לשירותים, חשוב על כמות השטח שיש לך ועל הצרכים שלך. ישנם סגנונות וגדלים רבים לבחירה, ורובם מתומחרים בין עשרה לחמישים דולר. כשאתה מחפש פח אשפה קטן, שקול פחי אשפה מפלדת אל-חלד, הכוללים משקל נוסף כדי למנוע את התהפכות פח האשפה. אתה יכול גם לבחור פח אשפה צעד אחר צעד, אם אתה רוצה לשמור יותר מיחזור בחדר האמבטיה שלך.

למה אתה צריך פח אשפה לשירותים?

ישנם סוגים רבים ושונים של פחי אשפה לאמבטיה. אלה מפלסטיק קלים וקלים לניקוי, בעוד שנירוסטה ומתכות אחרות עמידות ויקרות יותר. אמנם פחי אשפה מפלסטיק אינם חסינים בפני כתמים כמו מתכת, אך הם עדיין עושים עבודה הגונה לשירותים. ישנן גם אפשרויות ידידותיות לסביבה, כמו פחי אשפה במבוק או נצרים, שהם ידידותיים לסביבה ועשויים מחומר ממוחזר.

מאפיין חשוב אחד של פח אשפה לאמבטיה הוא גודלו. בהתאם לגודל החדר, יתכן שיהיו לך רק כמה נקודות לפח אשפה מלבני או סגלגל. באופן דומה, פח אשפה מרובע אולי לא נראה כל כך טוב בחדר אמבטיה עם הרבה מבטאים כחולים. עבור חדר אמבטיה מודרני יותר, שקול לרכוש פח אשפה צבעוני. אם יש לך חדר אמבטיה מונוכרום, פח אשפה צבעוני יתאים היטב.

בחירת פח אשפה קל לשימוש היא חיונית, ויש אנשים שאולי לא ירצו מכסה. פח אשפה ללא מכסה הוא אופציה נהדרת למי שגר לבד או שפשוט מעדיף לזרוק אשפה למיכל מרחוק. פח האשפה חסר העפעפיים נוח גם הוא, ועיצובו מלוטש ויעיל. בנוסף להיותו עמיד, הוא גם ידידותי לסביבה, מכיוון שהוא עשוי מפלסטיק עמיד.