ריהוט בתי כנסת וארונות קודש

רהיטים לבית כנסת

אם אתה מחפש רהיטים חדשים לבית כנסת, אולי אתה תוהה כיצד למצוא את סוג הרהיטים הנכון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את הרהיטים המתאימים לבית כנסת. בין אם אתם בונים בית כנסת חדש או משפצים את הבית הישן שלכם, תרצו לוודא שיש לכם כל מה שאתם צריכים לפני שאתם מתחילים לעשות קניות. הנה כמה דוגמאות של רהיטים לבית כנסת.

בימה – המונח בימה מתייחס לבמה בבית כנסת שבו קוראים את התורה. מיקומה המסורתי של בימה הוא בחזית המקדש, והקורא פונה אל הקהילה. הקהילות הרפורמיות והקונסרבטיביות של ימינו העבירו את הבימה אל מול הקהילה, בעוד שבתי הכנסת של ספרדי והרקונסטרוקציוניסטים ממקמים אותם בקצוות המנוגדים של החדר.

בימה – הבימה היא אחד הגורמים החשובים ביותר בבית כנסת. זהו האזור שבו מתפללים המתפללים, והרהיטים שבבימה צריכים לשקף את טבעו המקודש של הבניין. הבימה היא נקודת המוקד של חוויית הפולחן, לכן חשוב לבחור רהיטים בעלי עיצוב מוכר

שבת – השבת היא החלק החשוב ביותר של בית הכנסת. ישנם רהיטים רבים שיש לבחור בקפידה, משום שעליהם להיות מתאימים לצורכי הקהילה. ישנם שני סוגים עיקריים של רהיטים: אלה המשמשים לשירותים ואלה המיועדים לעבודת אלוהים. שני סוגי הרהיטים עשויים מעץ, והם עמידים וממושכים.

המפעל של לאווי הוא היצרן הגדול בעולם של רהיטי בית כנסת. מפעל זה שוכר רק את חברי הקיבוץ ומגביל את פועליו לקהילה המקומית. הם עבדו על רהיטים עבור קהילות יהודיות ברחבי העולם, דופקים בציפורניים ומיישרים צירים. זה באמת מקום מיוחד. אבל זו גם תעשייה מאוד תחרותית, ומשתלם להיות חבר באחת.

ארון קודש – רהיט ייחודי מבית הכנסת, התיבה, נועד להכיל את קלף התורה שמשקלו 17 ס "מ. המעצב קיבל השראה מארון קודש האיטלקי, ויציקות הכסף מצופות הזהב מתארות סצנות מן הכותל המערבי ומערת האבות. העיצוב פותח בשיתוף עם Bier Judaica Inc.

אהרון קודש – בעוד קודש אהרון הוא בדרך כלל גדול ויפה, גרסה קטנה הוזמנה על ידי אספן טורונטו להחזיק מגילת תורה. הוא מפוסל ביד כדי ליצור כל עלה, וחללים מלאים בכסף מוצק. ביאר יודאיקה בע "מ, בירושלים, יצרה את עבודת הכסף. ייחודו הפך אותו לרהיט יקר ערך לכל בית כנסת.

פרטים נוספים: https://www.aronot-kodesh.co.il/%D7%A8%D7%99%D7%94%D7%95%D7%98-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%AA/