נגרות ועיצוב רהיטים מעץ

מהי עבודתו של אומן עץ – נגר? ‏

חניכות: להיות אומן עץ קרפנטר על ידי השלמת תוכנית הכשרה רשמית. ההכשרה בחניכות שונה עבור כל מחוז, אבל באופן כללי, זה לוקח כארבע שנים. הכשרה כוללת הכשרה תוך כדי עבודה והדרכה טכנית במכללה. חניכים יכולים לזכות בתעודה של מיומנות והכשרה, המאפשרת להם לעסוק במסחר שלהם בכל מקום בקנדה. חניכים נדרשים גם להיות בעלי רמה מתאימה של כישורים באנגלית ובמתמטיקה.

בעבר היו סוגים רבים של נגרים, וכל התמחות דרשה כלים שונים. למשל, במאה ה ־ 16 התייחס המונח ”יומן” לאדם שנסע לאזור אחר כדי ללמוד שיטות בנייה וסגנונות חדשים. כיום, לעומת זאת, מונח זה מתייחס לרמת מיומנות, המושגת באמצעות תוכנית הסמכה של האיגוד. בנוסף לכך, ישנם גם נגרים מקצועיים לא ־ בטוחים העוסקים בעסקיהם למען הפרנסה.

בתור אומן עץ קרפנטר, אתה בדרך כלל תהיה אחראי לבניית בתים או מבני עץ אחרים. עמדה זו גם דורשת ממך להיות בכושר גופני, שכן אתה תעבוד בבית מלאכה הדורש הרמה וציוד ליטוש. חובות אחרות עשויות לכלול ניקוי החנות, העמסת ופריקת קרשים, משלוח ומשימות אחרות הקשורות לחנות. אתה צריך להיות מסוגל להרים לפחות 50 פאונד, כך תפיסה טובה של ידע עבודה בסיסי נגרות יהיה שימושי.

קריירה כקרפנטר דורשת כוח פיזי, כמו גם רמה גבוהה של מתמטיקה. התמחותו של הנגר כוללת בניית עבודת עץ מבנית למסגור, פריטים כגון חלונות, דלתות ומדרגות. עבודתו של קרפנטר יכולה להיות בתוך הבית או בחוץ; ניתן למצוא אותם ארונות מראש במפעלים או באתרי בנייה.

הדרכת חניכות בנגרות היא נכס חשוב גם למי שמתעניינים במקצוע. לאנשי מלאכה רבים יש כישורים רבים במשותף, אך יש גם דרישות הכשרה שונות לכל אחד מהם. בארצות הברית, תוכנית חניכות של קרפנטר מנוהלת על ידי האחווה המאוחדת של נגרים ויונרים של אמריקה. בדרך כלל, חניך משלים הכשרה בקדם-חניכות וארבע שנים של הכשרה בשטח כדי להפוך לנגר עיתונאי. במקומות אחרים שבהם מציעים הכשרה בחניכות נכללים קים בונג מכפר נגרות וגילדת מסגרות העצים.

עבודתו של קרפנטר כרוכה בעמידה של שעות רבות. קרפנטר חייב לעמוד שעות על גבי שעות בזמן שהוא חותך, מצטרף ועובד בחומרי עץ. הם חייבים להיות מודעים לתקני הבטיחות במקום העבודה. הם חייבים גם להיות מודעים לסכנות הקשורות לסחר שלהם. יש מדינות שדורשות קבלנים לקבל רישיון כדי לנהל עסקים. עם זאת, יש עדיין שפע של הזדמנויות לנגרים שואפים להקים עסק משלהם. יש שוק מצוין לאומנות עץ קרפנטר ומגוון רחב של הזדמנויות עבודה.

תוכניות חניכות בנגרות יכולות להועיל מאוד למי שחושבים ברצינות על המקצוע. תוכניות אלה מכוונות למתחילים ומספקות תוכניות צעד אחר צעד ליותר מ-16,000 פרויקטים. החניכות נמשכות בדרך כלל 12 שבועות, וכוללות שיעורים במתמטיקה, מינוח מסחרי וכישורים בסיסיים עם כלי עבודה וידיים. חלק מהתוכניות אף כוללות התעמלות לשיפור הכושר. אומן עץ קרפנטר תמיד צריך להיות מוכן לחלוק את המומחיות שלו.

לאמן קרפנטר ווד יש ידע נרחב בחוקי האזורים ובתקנות המקומיות. הוא מכיר את חוקי האזורים המקומיים, את דרישות הרישוי ואת נהלי הבטיחות. זו הסיבה שעבודת הנגרות חיונית לשלמות המבנית של בית. תיקוני נגרות טיפוסיים מתחילים ב-500 דולר. הערך של שכירת אומן עץ קרפנטר שווה את הכסף. העבודה הזו מבוקשת ומשלמת היטב.

פרטים נוספים: נגר אומן עץ

אולי גם תאהב...