חידוש פרגולות
חידוש פרגולות

מה לדעת לפני חידוש פרגולה ומתי לעשות זאת

חידוש הפרגולה שלך הוא השקעה כדאית. אתה תגלה מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה לחדש את הפרגולה שלך ומתי זה צריך להיעשות.

מהם היסודות של חידוש פרגולה

חשוב לבחור את החומר המתאים לפרגולה כאשר אתה שוקל לחדש אותה. אף שיש יערות העמידים בפני ריקבון באופן טבעי, אחרים יקרים יותר וקשים יותר למציאה באזורך. כדי להימנע מבעיות, צור קשר עם חברת אספקת הבנייה המקומית שלך ובקש המלצות על תחליפים טובים. עצים טרופיים כמו מהגוני, אייפה וטיק הם בחירה מצוינת לאזורי החוף. עצי קשוח טרופיים יכולים להיות יקרים יותר מאפשרויות אחרות כדי לוודא שאתה חוקר את החומר ואת תנאי מזג האוויר המקומיים לפני שאתה מחליט.

איטום מגן נחוץ כדי להגן על פרגולות העץ מפני ריקבון והידרדרות. סוחרי פרגולה יעצו לך אם אתה צריך להכתים או לאטום את העץ. העץ צריך להיות מוגן מפני חתכים קטנים ושריטות על ידי האיטום והכתם שאתה בוחר. יש הרבה מותגים של חומרי איטום. בקש מהסוחר שלך עצה לגבי האיטום הטוב ביותר לפרגולה שלך.

אם יצרת מקום מגורים חיצוני עם פרגולה, סביר להניח שזו תכונה מושכת בחצר שלך. זה מקום נהדר ליהנות מהאוויר הצח, ודרך נהדרת ליהנות מהגינה שלך. אפשר להכין פרגולות מעץ שטופל בלחץ, או מגדרות עץ מסורתיות. העמודים צריכים להיות מונחים על בטון או צעדי אבן, ולהשתרע מתחת לקו הכפור. עמודי עץ צריכים להיות מאובטחים לרגליים באמצעות מוטות עניבה שרצים בתוך פיר העמודה. יש להשתמש גם בפלטת פלדה בכובע. הקורות עשויות מ-2X4 ו-3 X8. הם מרווחים 24-30 בנפרד ומאובטחים עם רצועות מתכת.

מתי יש לחדש פרגולה?

פרגולות מגיע לשנותיהם האמצעיות בסביבות גיל שלוש עד חמש וזקוק לתחזוקה. אם הם עשויים מבונה, תצטרך לתקן אותם כל הזמן, במיוחד אם אתה חי באזור עם חורפים קרים. למרבה המזל, כעת ניתן למצוא עמודי פרגולה העשויים מאבן אדם, אוסף של אבק אבן, שרף וסיבים. חומרים מודרניים אחרים כגון PVC ובמבוק יכולים לשמש ליצירת פרגולות יפות.

פרגולות מעץ יכולות להיות בנויות מעץ מטופל בלחץ ויש להניח אותן על בטון או נעלי אבן. אז אתה יכול לבחור חומרי ריצוף חסיני כפור. מוטות עניבה שפועלים בתוך הפיר צריכים לשמש לעגן עמודי עץ אל הרגליים. לוחות אופקיים מוברחים ללוחות בטון או פירים באמצעות מוטות קשירה. ראפרים עשויים מ-2X4 ו-3 X8. קורות פרגולה מרווחות במרחק 24-34 ס "מ אחת מהשנייה ומאובטחות ברצועות מתכת.

מדוד את הקרנת הפרגולה שלך אם היא בנויה ליד ביתך. מקום מרכזי הדואר של פרגולה 7 אינץ 'רחוק יותר מאשר ההקרנה eaves, אבל לא רחוק מדי. ברגע שאתה כבר נקבע המרחק, להגדיר הימור לאורך הקווים שבו העמדות ילכו. לאחר מכן, לחבר מחרוזת להימור אלה כדי לסמן את מיקומם. כאן אולי תצטרך לשכור מישהו.

באיזו תדירות לעשות חידוש פרגולה?

ישנם גורמים רבים שעליך לשקול בעת חידוש הפרגולה. ראשית, לקבוע כמה רחוק הבית שלך פרגולה יהיה. פרגולות נראה הכי טוב כשהוא חם ושטוף שמש. לאחר מכן, חישבו כמה זמן ייקח לבנות את הפרגולה. שים לב עד כמה מורכב העיצוב, החומרים המשמשים ואת הנוחיות שאתה דורש. בנוסף, דאג לבדוק את קודי הבנייה באזור שלך.

פרגולות היא תוספת גדולה לכל בית, הן לאסתטיקה והן לבידור. פרגולה יכולה לשפר את ערעור המדרכה ולהגדיל את ערך ביתך אם היא נעשית כראוי. בעוד שסיפונים ומרפסות יכולים לעלות כמה אלפי דולרים, פרגולה יכולה להשיג את אותה השפעה עבור חלק קטן מהעלות. מאמר זה יעזור לך לחסוך כסף בפרגולה ולהוציא ממנה את המיטב. ‏

בהתאם לחומר שמשתמשים בו, פרגולה מעץ יכולה להימשך בין חמש לעשר שנים בטיפול הולם. עץ הוא החומר הנפוץ ביותר עבור פרגולות. עץ הוא חומר נפוץ והבחירה הטובה ביותר לבניית פרגולה. רדווד פרגולות הן אפשרות טובה יותר אם אתה מעדיף מראה מפואר יותר. בעוד פרגולות מעץ יצטרכו להישמר, העלות יכולה להסתכם עם הזמן.

לפרטים נוספים לגבי חידוש פרגולות, לחצו כאן: https://www.woodmaint.com/%d7%97%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a9-%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa/