עבודות עץ,פרגולות ודקים

עד כמה חזקים רשתות עץ? ‏

מיומנויות נגרות הן כל מה שצריך כדי ליצור מסך מעץ. תחליט על האורך והעובי של הרצועות, ותשתמש בפטיש כדי לחבר ביניהן. שים שכבת כתם עץ, או צבע לרצועות. לבסוף, החול אותם כדי להפוך את הסריג להיראות מעודן יותר. זה יגרום לך להיראות מתוחכם יותר.

רשת עץ, שהיא עיצוב דמוי גריל העשוי מרצועות אנכיות ואופקיות, היא רשת עץ. זהו עיצוב מסורתי עבור גדרות ועצים, והוא פופולרי גם עבור מסכי ארנות, פרגולות ופרטיות. אלמנטים דקורטיביים אלה יכולים להגן על החצר שלך מפני קרני האולטרה סגול המזיקות. גיליון סטנדרטי ברוחב מטר על מטר וחצי. סריג בגודל מותאם אישית ניתן לרכוש.

רשת עץ מטופלת לרוב באורן צהוב, העמיד בפני רקבון ופגיעה בחרקים. אפשר גם להכתים או לצבוע אותו. מבנים יוקרתיים משתמשים ביערות עמידים באופן טבעי נגד טרמיטים, ריקבון ופגיעה בחרקים. אפשר גם לאטום את העץ כדי לשמר את צבעו. ללא קשר לחומר בו נעשה שימוש, רוב סוגי העץ יהפכו בסופו של דבר לכסף-אפור לאחר שנים רבות של חשיפה לאור השמש ומזג האוויר.

לפני שאתה מתקין גדר סמיכה חשוב למדוד את השטח שיהיה מכוסה. קח מדידות מדויקות ולמדוד את האזור סביב הגדר. זה יאפשר לך לחתוך את הרצועות בדיוק לפי הצורך ולמנוע חתכים מיותרים. זה ייתן לכם מושג על מספר לוחות העץ וההודעות שתדרשו. זה יהפוך את ההתקנה לפשוטה ובטוחה.

רשת העץ המסורתית מורכבת מרצועות עץ אלכסוניות המוחזקות יחד על ידי סיכות מגולוונות. גם קוביות אנכיות זמינות. רוב הרשת בעובי חצי סנטימטר. עם זאת, אתה יכול למצוא לוחות בנייה עם עובי אינץ 'אחד. יש לעמוד בתקני בטיחות בעת התקנת גדר או עיוות רוח. סריג עץ מגיע בסדינים סטנדרטיים של ארבע על שמונה רגל. עם זאת, אם אתה מתכנן פרגולה או גרם מדרגות אתה יכול לסמוך על איכות.

ברגע שתאסוף את החומרים ותחליט על גודל רשת העץ, תצטרך לסמן את נקודות ההתחלה שלך. עבור גדר שמשתרעת על פני יותר משמונה מטרים, תצטרך לסמן כל עמדה. כמו כן, תצטרך להבטיח המרווח הוא אפילו. תלוי בממדים של החלקים שאתה בונה, אתה יכול להתקין רשת אנכית.

כדי להגן על הדק או הגדר שלך מפני היסודות, אתה יכול להשתמש בסריג עץ. זו דרך נהדרת לנפות את החצר שלך. זה יגן עליו מפני איתני הטבע ויגדיל את מראה הדק או המרפסת שלך. אתה יכול גם להשתמש בסריג כדי לתמוך בצמחי טיפוס אם אתה יוצר גדר או דק. אתה יכול גם לעשות גינה עוטפת את הרשת שלך על ידי אבטחתו בין שני עמודים.

עבודות לחמניות מסורתיות עשויות מרצועות עץ מסודרות בדפוס פריך. באפשרותך גם לבחור ריבוע אנכי, או תבנית מכוונת באלכסון כדי להוסיף עניין חזותי. בהתאם לסוג הסריג שאתה בונה, אתה יכול לבחור ממגוון סגנונות ועיצובים. ניתן לרכוש לוח סטנדרטי בגודל של מטר וחצי ברוב החנויות לשיפור הבית. עם זאת, גדלים אחרים זמינים לפי בקשה.

עבודות עץ היו עשויות מרצועות אנכיות ואופקיות. הוא היה עשוי באופן מסורתי מרצועות עץ שהונחו בזוויות ישרות. זה יצר תבנית של רשת קישוטים. הוא משמש ליצירת עצים, פרגולות, שיחי רוח ומבנים אחרים. גיליונות טיפוסיים ברוחב של 6 עד 8 מטרים. אתה יכול גם להזמין גדלים שונים אם אתה מעדיף.

סריג עשוי עץ יכול לשמש בדרכים רבות. לוחות הסריג יכולים לשמש כמסך לחנייה שלך או להפריד חדר שירות מאזור בידור. אין הגבלות על השימוש בסריג עשוי עץ. כל מה שאתה צריך זה את הדמיון והיצירתיות שלך. הרשת מוסיפה יופי ותפקוד לכל בית.