כסאות לגן ילדים
כסאות לגן ילדים

כיסאות לגני ילדים – מה גודל וכיצד הם בטוחים?

איזה גודל כסאות לגן ילדים כדאי לרכוש? ועד כמה הם בטוחים? – אתה לא לבד. למעשה, לרוב גני הילדים אין מדיניות ישיבה רשמית, ולכן בחירת הכיסאות הנכונים יכולה לעזור לוודא שחווית הגן של ילדכם בטוחה ומהנה. כיסאות לגני ילדים מגיעים במגוון גדלים, מקטן לגדול. אתה גם רוצה לחפש כיסא בעל בסיס מוצק, החלקה.

מה גודל כיסאות לגני ילדים?

בבחירת כסאות לשיעור הגן שלך, שקול את הגיל והגודל של הילדים שישתמשו בהם. ילדים צעירים נוטים לגדול במהירות, כך שזה יכול להיות קשה להחליט על הגודל הנכון. עם זאת, שימוש בממוצעי גודל יכול לעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. לדוגמה, כיסאות עם גובה המושב כי הם 10" נמוך יותר מאשר גובה השולחן צריך להיות הבחירה הטובה ביותר. אתה יכול גם לבחור כיסאות עדה, אשר נוטים להיות גבוהים יותר מאשר אלה בגודל סטנדרטי.

ילדים מתחת לגיל שישה חודשים צריכים לשבת על כיסא בגובה חמישה אינץ'. ילדים מגיל חמש עד שבע צריכים להשתמש בכיסא בגובה שישה, שבעה או שמונה אינץ'. מי שנמצא בין 12 חודשים ל -24 חודשים צריך להשתמש בכיסא שגובהו לפחות תשעה סנטימטרים.

ככל שילדים מתבגרים, הם יגדלו את כסאות הגן שלהם. כיסא קטן מדי עלול להיות לא נוח עבורם ויכול לגרום לבעיות. כיסאות גדולים יותר יהיה נוח יותר לגדול עם הילד שלך. לדוגמה, כיסא שש עשרה אינץ 'יתאים ביותר בכיתה 2 וכמה תלמידי כיתה ד'. כיסא שש עשרה אינץ 'יעבוד גם עבור רוב תלמידי כיתה ה'. אתה יכול גם לבחור כיסא שבעה עשר אינץ', אשר מומלץ לתלמידי תיכון ומכללות.

חשוב לבחור כיסאות נוחים ועמידים. ילדים צריכים להיות מסוגלים להתמקד, והם זקוקים לתמיכה בצוואר ובגב. כיסא של ילד צריך להיות גם קל לניקוי ועשוי מחומר המתאים לפעילות. לדוגמא, כיסא פלסטיק עם מושב יציב וקל לניקוי נהדר לאומנויות ומלאכות, ואילו כיסא מבד יכול לספק נוחות לקריאה.

מה לדעת על כיסאות לגני ילדים?

אם אתם מחפשים לקנות כיסאות לגני ילדים חדשים, תרצו לוודא שהם בגודל המתאים לילדיכם. זה יאפשר לך לעשות את השימוש היעיל ביותר של שטח יעזור לילדים שלך להרגיש בנוח במושבים שלהם. הם צריכים להיות גם קל לזוז מחסנית. יש אפילו כיסאות זמינים שיכולים לערום עד 12 גבוה, מה שהופך אותם בחירה מצוינת עבור גני ילדים עסוקים.

אתה גם רוצה לחפש כיסא עם רגליים מתכווננות. כיסאות ארגונומיים הם אידיאליים עבור ילדים צעירים, כפי שהם מעודדים אותם לשבת ישר להישען קדימה. הם גם קלים ועמידים, כך שהם לא יפגעו ברצפות או בקירות. אתה גם רוצה לבחור אחד עם בסיס בסגנון אקורדיון.

בעוד כיסאות סטנדרטיים מושלמים לילדים צעירים, אתה יכול גם למצוא מושבים מיוחדים המניעים אותם לכתוב. מושב שיש בו מחבר, למשל, הוא תמריץ גדול לילד לכתוב סיפור. כיסאות אלה הם לעתים קרובות זול, אז אולי כדאי לקנות כמה. הם נהדרים עבור שעת סיפור בספרייה, מדי.

בחר כיסא בגודל המתאים לכיתה שלך. ילדים לא אוהבים לשבת זמן רב במושב קטן. כיסא זה כמה סנטימטרים קטנים מדי יגרום להם להיות משבש, אז לבחור גודל כי יגדל איתם. 16-אינץ מושב גובה כיסא יתאים ביותר שני-תלמידי כיתה, ורוב שלישי-תלמידי כיתה. לילדים גבוהים יותר בחרו כיסא בגודל 18 אינץ'.

עד כמה כיסאות לגני ילדים בטוחים?

כיסאות פוף כבר זמן רב בחירה פופולרית בחדרי משחקים ומשתלות. למרות שהם אינם מכילים חלקים חדים או קצוות, האירוע האחרון ביוטה הדגיש את סיכוני הבטיחות של כיסאות פוף. ילד יכול להילכד בחלל הפנימי של הכיסא ולהיחנק או להיחנק אם הרוכסן אינו נעול.

כשאתם קונים כסאות חדשים לכיתת גן, קחו בחשבון תמיד את גובה הילד. באופן כללי, גובה מושב של 12 עד 14 אינץ ' מתאים לפעוטות צעירים. עם זאת, ילדים צעירים מאוד אינם מסוגלים לשבת בשקט זמן רב והם נוטים לגדול במהירות מכיסאות קטנים. כדי לקבוע את הגובה הנכון של המושב, הניחו את הכיסא על משטח ישר ומדדו מהנקודה הגבוהה ביותר לרצפה.

חשוב גם לזכור כי כיסאות מגיעים בכל הצורות והגדלים. בחר אחד שנוח לילדך ומשלים את הרהיטים האחרים בכיתה שלך. גובה המושב חשוב לילדים מכיוון שכפות רגליהם צריכות לגעת ברצפה כשהם יושבים. כמו כן, זכרו תמיד לבדוק את דרישות הגובה לבית הספר שלכם. במדינות מסוימות יש סטנדרטים לגובה הכיסאות, לכן הקפד לבדוק עם סוכנות הרישוי הממלכתית שלך ולוח ההסמכה שלך אם בית הספר שלך עוקב אחריהם.

יש להתאים את גובה המושב לכל קבוצת גיל. פעוטות צריכים להיות ממוקמים במושבים קטנים יותר, ותלמידים מבוגרים צריכים להיות ממוקמים בכיסאות גדולים יותר. סדרת וירקו 9000 היא אפשרות עמידה ונוחה המגיעה בשני הגדלים.