כלי חריטה בעץ
כלי חריטה בעץ

סיבות לכך שאתה זקוק לכלי חריטה בעץ

ישנן סיבות רבות שתצטרך להשקיע בכלי חריטה בעץ. חתיכה חקוקה כראוי תיראה מהממת! כלי החריטה האלה אידיאליים ליצירת מגוון רחב של יצירות אמנות מעץ. הנה כמה מן הסוגים הפופולריים ביותר: סקורפר עגול, ציפורן עגולה, ו-EC Lyons spitsticker. אלה הם גדולים ליצירת קווי נוזלים. לכל כלי יש מטרה שונה ומומלצים לסוגים שונים של יערות.

לייזר יכול לחרוט עץ כדי ליצור כל דבר מהעיצוב הביתי לפיסול. צורב עץ בצורת עט נותן חריטת עץ צבעו וצורתו המובהקים. אפילו חרטומים בפעם הראשונה יכולים להשתמש בחרט בצורת עט. העט נועד לעשות את העבודה קלה ומהירה. זה מאפשר לחרט להפעיל מספיק לחץ כדי ליצור את הצורה שהם רוצים. הכלי יכול לשמש גם על ידי לא חרט אם הם לא מיומנים.

מה הם כלי החריטה בעץ החיוניים ביותר?

כלי גרירה חיוניים לחריטת עצים. הם עשויים ממתכת ומעוקלים כך שהם יכולים להשתלב בנוחות ביד שלך. הקצה העובד של הכלי בדרך כלל בולט מעט לפני האגודל שלך. האגודל משמש כמדריך לחריטה. הם יכולים להתאים את היד שלך. ניתן לקצר את קצה העבודה או לקצר את הטאנג כדי להפוך את כלי החריטה לקצר או ארוך יותר.

כלי V משמש להפרדת אזורים. יש לו שני קצוות ישרים וניתן לחדד אותו ל-30 מעלות, 60 מעלות ו-90 מעלות. סקיצה מסירה עץ בין קווים דקים או עיגולים וקווים עקומים. חריכה היא כלי חד שמסיר עצים לעומק. הוא נפוץ בין קווים ישרים. כלי החריטה הטובים ביותר מתוכננים להימשך זמן רב ויגבירו את כישורי החריטה שלך.

יש עוד כמה סיבות שאתה צריך להשקיע בכלים האלה. קודם כל, הם עוזרים לך ליצור יצירות יפות. כאשר אתה חורט פיסת עץ, אתה חייב לשקול את הבטיחות והנוחות של הפריט. אם יש לך ילדים, מן התבונה להשתמש בכפפות מגן ובמסיכת אבק. חלקיקי החלודה בכלים אלה עלולים לגרום לסכנות בריאותיות חמורות. אתה צריך לאחסן את הכלים בבטחה הרחק מילדים. סינר בטיחות הוא חובה מוחלטת.

סט שלם של חתיכות הוא חובה אם אתה מתכנן לחרוט עץ. סט שלם של חתיכות יעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר. סט סיביות הדרמל מכיל מגוון גדלים וצורות. לחץ המקדחה יאפשר לך להשתמש בסוגים שונים של ביטים. סט שלם של ביטים יאפשר לך ליצור עבודה מפורטת יותר, כך להשקיע בסט כולל. זוהי השקעה חשובה, אבל זה לא הכרחי בשבילך לקנות את הכלים.

אתה יכול להשתמש במגוון של כלים שונים. הווי-גוג 'הוא כלי שמפריד בין אזורים. כלי V הוא בעל שני קצוות ישרים, וזוויותיו הן בדרך כלל 30, 45, 60, ו-90 מעלות. סקיפסטרייקר הוא כלי שמסיר עץ בין קו מעגלי או מרובע. חריכה משמשת להסרת עומק ומשמשת לרוב לקווים ישרים.

הכלי הנפוץ ביותר שתצטרך הוא חרט כוח. כלים אלה יכולים לשמש ליצירת אפקט דקורטיבי על מגוון רחב של חומרים, כולל עץ. אמנם אתה חושב שזה לא יהיה אטרקטיבי כמו כלי חריטה בעץ, זה עדיין בחירה מצוינת למי שרוצה חתיכה נראית מקצועית. יש הרבה סיבות שאתה צריך כלי גילוף עץ. חוץ מלהיות כיף, אתה גם תהיה יותר פרודוקטיבי עם הכלים האלה.

תצטרך גם כלי חריטה בעץ של חומרים אחרים. הווי-גוג 'הוא כלי עם שני קצוות ישרים. לכלי זה יש חריץ קטן המאפשר לך למקם את הכלי בכף ידך. תצטרך כלי שיאפשר לך להשתמש בכלי כראוי. הווי-גוג 'יאפשר לך להפריד אזורים שונים. כלי הווי יעזור לך להסיר הרבה עצים.