שולחנות מטבח קטנים
שולחנות מטבח קטנים

שולחנות מטבח קטנים

אם חשבת להשיג שולחן מטבח קטן, הגעת למקום הנכון. ישנם מספר דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת אחד. אלה כוללים: מדוע ייתכן שתצטרך אחת, הטעויות הנפוצות שיש להימנע מהן ומה לחפש בשולחן מטבח קטן. אם אתה עדיין לא בטוח, הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את הטבלה המושלמת.

למה להשתמש בשולחן מטבח קטן?

שולחן מטבח עושה הבדל גדול הנוחות והסגנון של המטבח שלך. הוא מספק יותר שטח דלפק והוא לעתים קרובות מוקד של מפגש משפחתי. השולחן יכול להיות גם מקום נהדר לפקוח עין על הילדים בזמן הבישול. זוהי בחירה מעשית מאוד אם אתה עובד מהבית או שיש לך שטח דלפק מוגבל במטבח שלך.

שולחנות מטבח קטנים נהדרים לחללים צמודים ויכולים להשתלב בקלות בכל תפאורה. לרבים יש צורת שעון חול המעניקה מראה של שטח נוסף ומאפשרת להכניס את הכיסאות כשאינם בשימוש. רבים משולחנות אלה מגיעים גם עם מגירות לאחסון. אתה יכול להשתמש בהם גם כעגלות שתייה.

אפשרות נהדרת נוספת היא שולחן עם עלי טיפה. עלי טיפה נהדרים לחיסכון במקום ויכולים למזער את גודל השולחן שלך כאשר הם אינם בשימוש. שולחנות אלה זמינים בגימורים שונים, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים לעיצוב שלך בצורה מושלמת. אם אתם בתקציב, שולחן מטבח קטן עם עלי טיפה יכול להיות אפשרות טובה למטבח שלכם.

בנוסף להיותם חוסכים מקום, שולחנות מטבח קטנים מציעים גם הרבה מפץ עיצובי עבור הכסף. אתה יכול לבחור טבלה עם אחסון מצורף, שיכולה להיות אפשרות טובה אם אין לך הרבה מקום לדלפק. שולחנות עלים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך מקום במטבח קטן. אתה יכול גם למצוא כאלה עם רגלי סיכת ראש, המוסיפות כשרון מודרני של אמצע המאה.

טעויות שיש להימנע מהן בקניית שולחנות מטבח קטנים

כשאתם קונים שולחן מטבח קטן, עליכם לזכור כמה דברים. ראשית, וודאו שבשולחן יש מספיק מקום לכולם לשבת ליד השולחן בנוחות. פעמים רבות, הבסיס יכול להשפיע על כמה אנשים יכולים לשבת סביבו, אז קח צעד אחורה ומלא את החלל ברהיטים באותו גודל. שנית, לבדוק את הברך ואת שטח הרגל. חשוב לוודא שיש לך מספיק מקום לכולם לחצות את הרגליים מתחת לשולחן. כמו כן, לבדוק את הבסיס, אשר מחזיק את השולחן.

מה חשוב לזכור לפני שרוכשים שולחנות מטבח קטנים?

שולחנות מטבח קטנים אינם מיועדים רק לישיבה. הם יכולים לשמש פינת אוכל למשפחה ולחברים. רבים מגיעים עם מתקפל עלים עבור אדיב מגוון רחב של המפלגה גדלים. עם זאת, פורני ממליץ להימנע משולחנות עם מנגנונים מורכבים ולבחור בעלים עצמאיים במקום עלים להעיף או בסגנון פרפר.

שולחנות מטבח קטנים יכולים לשמש גם סביבות עבודה נוספות עבור אנשים העובדים בבית. מסיבה זו, חשוב לבחור שולחן עם מספיק שטח פנים. אם אין לך הרבה מקום, שקול לקנות שולחן בגובה נגד עם מספר קצוות. בדרך זו, אתה יכול להשתמש בו למטרות רבות, מבלי לדאוג שזה תופס מקום.

בסיס טבלה הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. גודל ומספר הרגליים יקבעו כמה מקום יש לו כדי להכיל אנשים שיושבים עליו. הבסיס עשוי להיות רגליים, מעמד או גשר. כדאי גם לבדוק כמה מקום יש לכרוע ולחצות את הרגליים מתחת לשולחן.

הכיסאות שלך צריכים להתאים גם מתחת לשולחן החדש. באופן אידיאלי, עליהם להשאיר לפחות 12 אינץ' מרווח בין מושב הכיסא לשולחן השולחן. הקפד להימנע כיסאות עם זרועות, כפי שהם מוסיפים בתפזורת ולא ניתן לדחוף את כל הדרך מתחת לשולחן. זרועות יכולות גם לבלוט כמה סנטימטרים מקצה השולחן.

למידע נוסף, לחצו על הקישור הבא: https://www.solrahit.co.il/%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%9D