חברת שיפוצים

מה מאפייניו של שליכט צבעוני? ‏

שליכט צבעוני משמש לעתים קרובות על ידי מותגים כדי לחזק את זהותם המותגת. זה בגלל שצבע הוא אלמנט מפתח לזיהוי מותגים. שמירה על צבע קבוע במהלך חיי המוצר תקל על זיהויו. שינוי הצבע יותר מדי עלול לגרום לו לאבד את זהותו ולהתפשר על תפיסת המותג.

כאשר התאמת הצבע של הטיח שלך, יש כמה דברים לזכור. ראשית, תצטרך להתאים את הצבע עם תרשים צבע. אתם רוצים להביא דגימה של הצבע שאתם מחפשים, ולהשוות את שבבי הצבעים בתרשים הצבעים לקירות הנוכחיים. בדרך כלל, זה קל יותר עם גימור אקרילי או קיר שליכט צבוע. עם זאת, אם אתה משתמש גימור מבוסס בטון מסורתי, התהליך הוא יותר מאתגר.

לפני שתתחיל לצבוע את הטיח שלך, חשוב לבדוק כל סדקים גדולים או נזק אחר. אם אתה מוצא כל, אתה צריך לתקן את הבעיות האלה לפני ליישם את הצבע החדש. ישנם מוצרים שונים שאתה יכול לרכוש כדי לתקן סדקים, כולל התקע המהיר DRYLOK (r). סוג זה של תיקון יקבע בתוך שלוש עד חמש דקות. עם זאת, אם הסדק גדול יותר, תצטרך לחתוך אותו קודם כדי לתת טלאי הזדמנות לנעול.

בדרך כלל, ישנם שני סוגים עיקריים של שליכט: שליכט מסורתי ואקריליק/שליכט סינתטי. שליכט מסורתי עשוי מבסיס של מלט פורטלנד ומים. שליכט אקרילי, לעומת זאת, מכיל פיגמנט נוזלי ואחוז קטן של חול. הצבעים הנוזליים מתמזגים עם השרפים והפולימרים ויוצרים מוצר צבעוני מאוד. בעוד שני הסוגים של שליכט מתאימים ליישומים חיצוניים, הם מציגים סיכון גדול יותר של צבע אצווה לצרור מאשר שליכט מסורתי.

שליכט משמש בעיקר לבנייני מסחר ולמגורים בקנה מידה קטן. מבחינה היסטורית, הבניינים האמריקאים הראשונים שנבנו משליכט תוכננו לחקות את האופנה האדריכלית האירופית.

בנוסף לאבן גיר, משטחי שליכטהיסטוריים אולי נצבעו בפיגמנטים טבעיים. בעוד שחלק מפיגמנטים מסורתיים אלה אינם זמינים יותר, חול או פיגמנטים טבעיים או מינרלים יכולים להשיג התאמה צבעונית קרובה. תהליך ערבוב החומרים הללו עם תערובת הטיח היבש דורש מיומנות ניכרת. בנוסף לכך, יש למדוד במדויק את כמות הפיגמנט שנוספה לתערובת עבור כל קבוצה.

שימוש בסיח צבעוני הוא בחירה פופולרית בבנייה ביתית. בהתאם למטרות העיצוב שלך, סוג זה של שליכט יכול ליצור חיצוני אטרקטיבי ועמיד. התהליך כולל בדרך כלל עד ארבע שכבות של החומר. הוא גם רב ־ תכליתי וניתן להתאימו אישית לסגנון ביתך או להעדפותיך.

בין אם בעל הבית רוצה לעשות שינוי מעודן או דרסטי לצבע חיצוני, ציור או ציפוי צבעים, זו האפשרות הטובה ביותר להשגת המראה הרצוי. לצבעים מודרניים של שליכט יש תכונות אלסטומריות שיוצרות חותם מלוכד וגמיש נגד הטיח. צבעי שליכט צבעוניים מיושמים בדרך כלל בשכבות דקות בחלק החיצוני של הבית.

פרטים נוספים: https://bipro.co.il/%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%98-%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99/

אולי גם תאהב...