עיצוב והקמת גינות ,תכנון נוף

כיצד לעצב גינה מודרנית

להוסיף מגע מודרני לנוף שלכם, צמחים מקומיים קבוצתיים בשורות מסודרות. הסידור יכול להיות מגוון של צמחים או כמה נבחרים. נופים עכשוויים מקבצים בדרך כלל צמחים פיסוליים יחד בשורות מסודרות. האפקט הכללי צריך להיות שובב וחם. הסדר רופף הוא מזמין, אבל לא רופף מדי שזה נראה קצת כאוטי. זו בחירה נהדרת לגנים קטנים וניידים. להלן כמה עצות לעיצוב הגן המודרני. ‏

תן דעתך לרמת הגן שלך בעיצוב הגן המודרני שלך. אל תניח שזה חייב להיות שטוח! חשוב על הורדת חלקים לילדים ואזור גידול לנטיעת שיחים. כמו כן, חשוב על אזורים שונים לסידורי ישיבה, מסלולים, מדרגות, טרסות ובריכות. אם יש לך בריכה או שלבים, שים לב לרמת התכונות הללו לפני שאתה בוחר עיצוב. גנים מודרניים לא צריכים להיות יקרים או מורכבים כדי להיראות יפים.

השתמש בצל מתאים לגינה שלך. סוכך צבעוני ישבור את העקרות של עיצוב הגן המודרני. לחלופין, פרגולה או מטריית שמש יכולים ליצור תחושה כפרית יותר. אם אתה לא רוצה להתקין סוכך, ליצור אחד שמציע צל לגינה שלך. עיצוב גינה מודרנית לא מיועד לכולם, אז תנסו חומרים ומרקמים שונים כדי ליצור את המרחב המושלם לצרכים שלכם. אולי אפילו תרצה לשלב את שני האלמנטים בתכנון שלך.

לשלב מפעל פיסולי. מכלי מתכת גליליים גבוהים הם מכלים מעולים לתוכן עסיסי. הם גם נראים נהדר עם עשב זקוף כמו נוצה של קרל פורסטר, דשא אדמדם ופסטוקה גלאוקה 'אליהו כחול. סדג 'ס הם עוד צמח גדול לגנים מודרניים. זיון יפני משוריין ושיער טופי טוויסט הם שתי אפשרויות נהדרות. מגוון של צמחים אלה ניתן לגדל יחד למראה מרשים.

הוסף צבע לנוף. אריחים לבנים בהירים או אבן יכולים להיות דרך נהדרת להגדיר מרחב ירוק. מיטות מוגבהות עם עלווה ירוקה שופעת נראות נהדר בגנים מודרניים. מטעים מודרניים הם חלקלקים ומינימליסטיים. הם ישפרו את מראה החלל. המראה המודרני של הגן שלך ישמח אותך שהקדשת את הזמן לתכנן אותו. אז, להתכונן ליהנות הגינה שלך! האפשרויות אינסופיות. עם קצת יצירתיות והחומרים הנכונים, אתם יכולים להוסיף מבט מודרני לנוף שלכם.

הדג 'ס הם מאפיין חשוב של עיצוב גינה מודרני. הם יוצרים מטוסים אנכיים ומספקים פרטיות תוך מתן רקע. תאגד ירוקי-עד נמוכים ועמידים בכל רחבי הגן למבנה ופרטיות. רודודנדרון, טקסס וסקימיה משמשים כסוסי עבודה לגינה. מגע של צבע לבן ישחק את הפסל. ואז, אתה יכול לבחור את הצמחים והשיחים האהובים עליך כדי להדגיש את היופי שלהם.

שימוש במכלים אדריכליים לשיכון צמחים ופריטים אחרים הוא דרך נוספת להוסיף נגיעות עכשוויות לגינה שלך. מטעי גינה גדולים וחלקלקים ייראו נהדר בגן מודרני. בריכות השתקפות, המצויות גם במקומות קדושים ברחבי העולם, יכולות להוסיף שלום ושלווה לכל גן. הם אומנם אינם מכילים דגים או צמחים, אך הם יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף מגע מודרני. ישנן דוגמאות רבות לעיצוב גן מודרני זה.

עבור גינה מיוחדת במינה, אל תסתכל רחוק יותר מאשר חברת עיצוב נוף פרטית. גינה צרה וארוכה על חלקה משופעת בלונדון עוצבה על ידי חברת נוף פרטית. הוא כולל טרסות ברמות שונות ואזורי ישיבה העשויים מעץ ארז אדום. הצבעים של העץ במרכז הגן נתנו השראה לנגיעות הדקורטיביות של הגן. אותו עץ שימש למרפסת, חזית וגינה. הדבר מבטיח המשכיות בין התחומים ומדגיש את שלמות הבית המודרני.

הוספת חפצי גינה לסגנון המודרני היא דרך פשוטה לשנות מרחב קטן. אפשר להשתמש בסירי פרחים או מרפסת כדי להפוך חלל עירוני למיני גינה. אם אין לך הרבה מקום, אתה יכול להשתמש באריחים צבעוניים וסלילת אבנים כדי ליצור חלל עם תחושה של גן. אופניים ישנים או מושבי אופניים ססגוניים יכולים לשמש גם כאבני קפיצה וכתמיכה לטיפוס על צמחים.

אולי גם תאהב...