ייבוש תת רצפתי

טיפול בעובש בקירות הבית ובקירות הפנימיות

הצעד הראשון לטיפול הוא לזהות את מקור התבנית. ברגע שהמקור זוהה, אתה צריך להתחיל עם ניקוי יסודי עם חומרי ניקוי ומים. לאחר מכן, להשתמש בחומר חיטוי או צבע עמיד לעובש. לאחר ניקוי, אתה צריך לבדוק את האזור הפגוע לדליפות. במקרים חמורים, ייתכן שיהיה עליך להחליף חומרים פגומים. במהלך הזמן הזה, אולי תרצה להתייעץ עם איש מקצוע.

דרך יעילה נוספת להרוג עובש היא להשתמש בתמיסת סודה לשתייה. ניתן לייצר תמיסה זו על ידי שילוב כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כוסות מים. לאחר מכן, הפעל אותו באזורים הנגועים באמצעות כרית סריקה או מברשת קרצוף. ניתן להשתמש בתמיסה של חומץ ומים. חומץ יכול להרוג עובש על ידי חדירת חומרים נקבוביים ויסייע למנוע את חזרתו.

אתה יכול גם ליישם פתרון בורקס כדי להרוג את שורשי העובש. ניתן להחיל פתרון זה על הקירות ולשמש להסרת עובש עקשן. אתה יכול להשתמש בו כתמיסת מלבין ביתית או שאתה יכול להחיל אותו על העץ על ידי שימוש במברשת רכה.

אם אתה חושד שיש לך בעיה עובש בבית שלך, אתה צריך להתייעץ מקצועי באופן מיידי. במקרים רבים ניתן להחביא את התבנית בתוך קיר הגבס. קשה מאוד לזהות אותו. למרות זאת, סימני אזהרה יכולים לכלול ריח ארצי ותסמינים אלרגיים שמתבהרים ברגע שאתה עוזב את הנכס. בנוסף לכך, ייתכן שתשים לב לכתמים וללחות על הקיר.

במקרים קיצוניים, עובש על הקירות עשוי להיות נרחב מדי כדי להיות מטופל על ידי בעל בית. אם אתה חושב שזה קטן, עדיף להתקשר למקצוען כדי לפתור את הבעיה כראוי. עליך גם לזכור שעובש על הקירות עלול להזיק לבריאותך, כמו גם למבנה הבית.

בעוד שרוב התבניות שפירות, הן עלולות לגרום לתגובות אלרגיות קלות או גירוי קל. אולם חשיפה לעובש עלולה להוביל להתעטשות, לשיעול ולבעיות בריאות אחרות. עובש זה יכול גם לגרום בעיות לדיירים שלך. להיפטר ממנו בהקדם האפשרי היא הדרך הטובה ביותר להגביל את הסיכון ואת האחריות של הבעיה. חשוב גם להבין שהדרך הטובה ביותר לטפל בעובש על הקירות היא למנוע ממנו להתפשט.

הצעד הראשון בטיפול בעובש על הקירות הוא לשלוט ברמות הלחות בבית. התקנת נוגדי לחות באזורים לחים עלולה להפחית את רמת הלחות בבית. בידוד נכון ימנע עיבוי. בידוד הבית חיוני גם כדי למנוע את צמיחת העובש.

לאחר זיהוי מקור התבנית, אתה צריך להשתמש במרסס משאבות כדי לרסס את האזורים עם כימיקלים דוחים עובש. בשלב הבא, אתה צריך להסיר כל עקירת קיר רקוב. אם העובש התפשט דרך הקיר מסגור ובידוד, אתה צריך להחליף אותו בקיר גבס עמיד לעובש. לאחר תהליך הסרת העובש הושלם, אתה צריך לנקות את הפסולת המעופשת עם ריק רטוב/יבש סטנדרטי. אתה צריך גם להפעיל צינור נוסף מהחלון כדי למנוע את התפשטות הנבגים באוויר.

לאחר שהעובש הוסר מהקירות, עליך לתקן את מקור הלחות שגרם לעובש להיווצר. מקור הלחות יכול להיות דליפה בצנרת הבית, כמות מוגזמת של לחות או אוורור מוגזם. עובש משגשג על לחות.

עובש יכול לגרום לבעיות נשימה, אסתמה ותגובות אלרגיות. הם מסוכנים במיוחד לקשישים ולילדים קטנים. עובש יכול להופיע במגוון צורות וצבעים. עובש יכול להיות שחור, לבן, או ירוק, או שילוב של צבעים. הוצאת עובש מביתך תבטיח שבריאות משפחתך אינה בסכנה.

עובש יכול להשפיע על כל משטח בבית. הוא מרקיב משטחי עץ ותורם למזהמים ביתיים העלולים להיות מסוכנים לבריאות. אם לא מטופלים, העובש יכול בקלות להתפשט בביתך. הנה כמה עצות למניעת גידול עובש ולחיסולו. מאוורר פליטת מטבח יכול למנוע את צמיחת נבגי העובש. מאוורר גם יפחית את כמות נבגי העובש המוטסים בחדר.

תבניות הן חלק טבעי מהסביבה, אבל אסור לסבול אותן בתוך הבית. הם מתרבים באמצעות נבגים זעירים שצפים באוויר ונוחתים על משטחים לחים. אם נבגים אלה יגיעו לפני השטח שנהיו רטובים, הם יתחילו לגדול ולהתפשט ברחבי ביתך. בעוד שכמה סוגי עובש אינם מזיקים, אחרים מזיקים לבריאותך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://d-alon.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%9D/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%A9-%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%99/